tisdag 10 januari 2012

Det var längesen......

Känner att det börjar bli dags att uppdatera bloggen lite, men tiden vill inte räcka till! Har en liten tjej som är intensivare än någonsin! Hon sover inte så mycket som jag skulle vilja och kräver stundtals (hela tiden) min fulla uppmärksamhet! Hon är påhittig och kan på en liten kort sekund ställa till med stor förödelse. Nåja, det kommer väl en dag när jag hinner skriva lite längre inlägg med lite djup i, förhoppningsvis! ( plockar samtidigt  som jag skriver detta ut ett örhänge ur lillasysters mun). Innan dess har jag rensat hennes mun ifrån blomjord och innan dess stearinljus.....eller, stearinljuset fick hon faktiskt tugga på en stund, om jag skall va riktigt ärlig, men det kliade  i fingrarna! Min förhoppning  var att hon skulle tycka att det smakade illa och sluta äta, men nej, det var tydligen gott!

Ett stearinljus fattigare önskar jag er en god natt!
Nu skall jag försöka få lill- monstret att sova!
Hälsar fru E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar