fredag 14 oktober 2011

Jag Gillar Småfolk.....


Småfolk som görs av Semper har en hel del snacks och mellanmål för barn över ett år! Helt naturliga och krav märkta produkter utan socker och färg ämnen. Jag gillar framför allt den stora påsen med små små russinpaket i. Jättegoda russin! Jag tycker russin kan vara ganska svårt att äta när de känns "sandiga", men dessa russin är fina och utan "sand". Det finns även små Squeezy påsar fyllda med frukt pure' samt Morotssticks, som jag tycker är riktigt goda, och Majsbågar med örtkrydda. Perfekt att ge den lilla när resten av familjen vill knapra på chips, ostbågar eller godis. Bra att ha med på resor också. Det finns även kex i olika former och drycker. Frukt-stixen är väl det enda som våra barn har ogillat, de är väldigt söta och nej, jag tyckte inte heller om dem! Semper Småfolk finns i välsorterade butiker, jag handlar mina påsar på Ica Maxi eller Willys. 








Ha det bra och se till att fixa lite mysigt idag, det är ju fredag!/ Fru Esson

http://www.se.smafolk.com/smafolk-produkter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar