torsdag 13 oktober 2011

Bra och prisvärt mineralsmink!

Det här med mineralsmink är svårt! Ofta så är det så grymt dyrt och jag tycker det har varit svårt att hitta en färg som passar mig! Har provat märken som ID Bare minerals, som är väldigt dyrt, The Body Shops, som nog också kostade en del, samt Yves Rocher's mineralfoundation, det billigaste av dom tre om jag minns rätt. Inget utav dessa levde upp till mina förväntningar. Dessutom verkar det vara väldigt svårt att hitta rätt färg till mig varpå jag har fått köpa två olika färger som jag fått blanda för att få till en vettig nyans! Behöver jag ens säga att det var bökigt och svindyrt!

För ca en månad sedan såg jag, när jag var ute på Facebook, att någon hade delat med sig av en bra länk till en online shop med bra och prisvärt mineralsmink. Här kan man köpa små testburkar för tio kr styck! Det lät ju för bra för att vara sant! Men så är det! 100% naturligt mineralsmink! Jag la in en beställning för två veckor sedan och, vips, två dagar senare hade jag en liten påse med massor med små burkar! Jag beställde foundation, ögonskuggor, concealer och primer! Jag har provat lite grann och känner att jag hittat rätt! De har en väldigt bra manual och priserna är rimliga! Kolla in deras hemsida och se om det är något som passar dig! Jag har i alla fall hittat rätt! Här nedan lägger jag upp en länk till deras hemsida!

http://www.tikei.se/

Hej och tack för idag Fru Esson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar