tisdag 8 november 2011

Studiebesök med Oscars klass!

Jag märker att jag har svårt att hinna skriva nya inlägg på bloggen. Tiden räcker inte till helt enkelt. Jag har flera sparade men oredigerade inlägg som väntar på att läggas ut, men det får bli vid senare tillfälle. Detta kan jag dock inte vänta med, för jag tycker det är väldigt roligt....

Har varit chaufför idag! Oscar har varit på studiebesök på Ica Maxi, med fokus på frukt- och grönsaksavdelningen. En intressant upplevelse att gå på studiebesök med 20 barn, åttaåringar med spring i benen! Innan de gick in i grönsaks- och fruktkylen ställe "guiden" Lena frågan "Varför skall man inte förvara banan i kylen?" Oscar räcker upp handen, hoppar på stället och ropar: "Jag vet, jag vet!" Lena vänder sig till Oscar varpå han svarar "För dom blir mosiga och sen exploderar dom!" Behöver jag säga att vi var många som skrattade.......

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar